CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 18 april 2011

Picture of the day för typ en månad

Wow, det var ett tag sen, ska försöka sköta det bättre i framtiden. Men här kommer iaf alla många bilder :)

Tema vecka 15: Hundar 

Söndag


Arn, Beatrices kusiners Collie, jättesöt ^^

Alvin, mammas kompis Annas senaste, också adorable ^^

Lördag

 En ensambild, men med två hundar istället :) 
Ådi, fasters knäpphund, och Teddy, mina tremänningars Cocker Spaniel.


Fredag

 Jackie <3

 Kommer inte ihåg vad den heter, men den tillhör iaf stuggrannarna.


Torsdag

 Caesar, Beatrices andra kusiners pudel :)

Caesar igen :)


Onsdag

 Ådi igen :)

Isse, fasters senaste :)


Tisdag

 En väldigt söt Focus <3
Gillar Johns cykel i bakgrunden :)

 
R.I.P. Rutan


Måndag - Vilmer :)

 Vilma <3

Knäpphund :)


Söndag 10/4

 Jag vill ha sommar NU!


Lördag 9/4

 En av de första bilderna jag tog med min kamera :)

Fredag 8/4

 Sommar 2010
Det var så jävla kallt. Säkert 10 grader. Blev tvungen att knuffa Sanna för att få henne att doppas sig. Men Cim badade iaf frivilligt :)

Torsdag 7/4

 Traktor :)

Onsdag 6/4
Tycker det är så mysigt när det är såhär :)
Tisdag 5/4

Mal i solnedgång

Måndag 4/4

Regn utanför mitt fönster...

Söndag 3/4

Mammas ring i Twilight-bok :)

Lördag 2/4

Från nyårsafton 2010, på Pontusbadet :)

Fredag 1/4

Höst...

Torsdag 31/3

Fjällsvampar :)

Onsdag 30/3

Slutartidsexperiment :)

Tisdag 29/3

Tycker om den här bilden, men man måste se den större...

Måndag 28/3

Hugo, Arns syster och retkompis :)

Söndag 27/3



Lördag 26/3

Jag eller Beatrice, tror det är jag...

Fredag 25/3

Liten groda i fjällen ^^

Torsdag 24/3 

Häst med sprutt :)

Onsdag 23/3

Kissekatt :)

Tisdag 22/3

Sommar, sol, och skor :D

Måndag 21/3

Hade blivit mycket finare om jag tagit bort löven, använt ett gråfilter och då kunnat öka slutartiden så att vattnet blivit silkigt, men jag har inget gråfilter (ÄN!), och jag tänkte inte på det där med löven...

Söndag 20/3

Min enda fina hästbild... :)

Jaa, det var alla :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar