CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 30 maj 2011

DotDotDot...

Jaa...
Vet ärligt talat inte så mycket vad jag ska skriva om. Har inte orkat blogga på ett tag, lata jag! Men nu har Beatrice och Liuyi sagt till, så jag antar att jag får ta och ta mig i kragen :)
Det blir dock inte så långt, måste hinna äta middag innan jag ska cykla till mammas jobb, varifrån vi ska gå till jag vet inte var, för att gå Vårruset :O
I know, it's unbelievable! Men det blir nog bara att gå. 
Anledningen till att vi gör detta är för att Beatrices mamma bad oss. Är man 6 stycken i en grupp får man en picnik, eller nåt. Så det blir jag och mamma, Beatrice och Cecilia, och två till, men jag är inte helt säker på vilka...
Ja... mer än så blir det inte... :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar