CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 7 juni 2011

Snart sommar...

Jaa, nu är det riktigt nära, och äntligen har det blivit varmt :)
Det var ju ett litet tag sen jag gjorde något inlägg, igen. Har helt enkelt knappt orkat den senaste tiden, och, när jag väl kunnat tvinga mig själv att göra nåt, vem sitter inte på datorn då?!
Cim fick för inte så länge sedan ett onlinespel som man, precis som med WOW, måste betala en månadsavgift för, och därför låter mamma och pappa honom vara inne ganska ofta. 
Det har egentligen inte gjorts så mycket den här och förra veckan. 
Vi började med att planera en helt superduper rolig resa till England, jag, Beatrice, Liuyi och min mor, men skrotade tyvärr de planerna ganska snabbt, vilket Liuyi har klagat om väldigt mycket, eftersom hon absolut vill åka i år. Men tyvärr är det inte mycket vi kan göra...
Har äntligen fixat (typ) allt jag behöver till skolavslutningen. Skulle vilja ha ett fint halsband också, men jag har inte hittat nåt som passar.
Men som sagt, det är nära nu :) Hade skattjakt idag. Brännboll och middag på restaurang imorgon. Ledig på torsdag, för att göra sig iordning, och i mitt fall, baka cupcakes till min moster, som hon sen kommer ta åt sig äran för. Men, jag får betalt, så jag bryr mig inte så mycket ^^ Och på fredag smäller det ju :)


Nej, nu har det blivit lite för mycket text här, så jag slänger in lite bilder som avslutning :)

...Hade jag sagt om jag kunnat få komma åt mammas dator, och photoshop, men nu kan jag inte det, så det får bli någon annan gång istället... 
Hejsvejs :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar