CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lördag 18 juni 2011

Lite såhär i efterhand :)

Sitter i soffan hos Farmor och Farfar och har egentligen inget att göra. Hade ingen bok att ta med, så det fick bli dator :)
Tänkte att när jag ändå håller på kan jag läggan in några bilder från mentorskvällen, när vi spelade brännboll på golfängen med 8c :)

P.s. Jag vet att det ser ut att vara jättedålig kvalitet på alla bilderna, men klicka på dom, det blir bättre då, dessutom är det lite svårt att se när de är små. Fast en del är ju dåliga ändå...

Beatrice :)

 "Ja, asså, jag slog längst av alla!"

"Haha, visst Emma!"
(En måste klicka bild)

"Ge oss dina lunchpengar, plutten!"

"AAAAAAAAAH!"

"Längre bak! Den här kommer flyga långt!"

"Vart tog den vägen?"

 "..Och det är så man gör ett svanhopp."
Tog med den här för att Liuyi såg så kul ut, men Beatrice tittade bort, så därför...

...Tog jag med den här också :)
Nästan hela klassen, förutom Gloria, Melicia, Ewelina och Emil E.
Från höger uppe: Kristoffer, Kristian, Markus, Mattias, Tobias, bakom honom Emil CB, Johanna, Robin, på hans rygg Charlie, Sanna, Emma, Moa, konstig person, Liuyi. Nedre raden, sittande: Linnea och Sara C. Bråkande: Sara och Niklas :)

Kaos :)

Hade lite fler bilder, från när jag var  med Beatrice, Liuyi, Jörgen och Alex ut på båttur :)

 
Man kan ju undra vad dom stoppar i honom ;)

Beatrice, med kameran som vanligt :)

Liuyi :)

Sweet revenge :D!

Hawaiian Tropic, märket för dig som vill se rolig ut ;)
Dum, dum, dum, dumdudum, dumdudum, dam, dam, dam, dadadam, dadadam...
(Musiken när Darth Vader kommer, som dom faktiskt sjöng när dom gick :D)

Nunna :)
(De som har hört Emma tycker att det är mycket roligare)

Det var väl allt då, ska nog sätta mig och titta på någon serie nu, och vänta på att Mamma och Farmor kommer tillbaka från Blomsterlandet :)

1 kommentarer:

Annica

Bra bilder och roliga bildtexter. Kanske bloggerskan är en blivande journalist?

Skicka en kommentar