CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 16 juni 2011

A very something day :)

Har inte gjort speciellt mycket idag, som vanligt :)
Var på stan först med mamma och sen Beatrice, köpte en Trenchcoat i mörkt orange, kände att jag behöver bli lite färggladare :), och en stor kakburk till kusinen Emelie, som ska få bland annat sina favoritcookies, made by moi, i studentpresent.
Någon annan som märkte rimmet? Äh, skit sammma.
Kom hem, och sen dess har jag i princip bara suttit still, till mina föräldrars stora irritation, hehe :D
Såg ju Topgear förra gången istället för att blogga, och det var riktigt kul. De var i Norge för att testa hur bra en skördetröska skulle klara sig som snöplog. Gick väl inte helt som planerat. De plogade så dåligt att ett plan kraschade i en snödriva, de förstörde ett hus, en bil och satte eld på en skylt och en förbipasserande skidåkare :S Dessutom testade Hammond en Porsche 911 Turbo S, och  totalförstörde i samma veva en Bubbla, som han dessutom kallade ful och värdelös. Jag såg på med smärta...



För att slippa höra honom tjata om bilen, tryck 1...
 Nä, jag bara skojja :) Flytta till 0:55. För att slippa se det första testet, flytta till 2:35, för att se bara det hemska, flytta till 6:43 :)



Har ju hänt en hel del mer, men det orkar jag inte skriva om, det står ändå på Beatrices blogg. Finns också en fortsättning.

Delar med mig av de bilder som jag tänkt lägga in förut, men då fick jag ju inte låna mammas dator...

Beatrice med kameran i högsta hugg :)
Ser aningen lömsk ut ;)

Mina polare <3 Klicka för större bild.

OBS! Klicka inte, menad som liten.

Papegojtulpan, enligt mamma :)

Well folks, thats it :)

Okej då, passar på att slänga in en halvt passande låt som avslutning.

Varning, den är rätt skum, men egentligen behöver man inte titta på videon. Bör kanske också säga att jag inte direkt gillar hans musik annars, men den här passar så perfekt till sommaren, när man inte ska göra någonting ;)
P.s. 1:36 är bäst :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar