CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 28 september 2011

Småskitar!

Sitter just nu och gör ingenting igen. Fast jag skulle fortfarande behöva göra So. Och Teknik! Men jag ligger iallafall inte lika långt bak som en del andra.
Var nyss ut i kanske typ, två minuter, för att fota de söta småfåglarna som flyger runt här utanför i solskenet, som dessutom är extra fint med alla regndroppar runtom. 
Men dom små otacksamma jävlarna vill inte vara still. De sitter där uppe på sina grenar och hånskrattar åt mig, flyger fort till nästa gren, skrattar lite till. Och så håller de på! Känner mig som en idiot som går ut där med kameran, och sen nästan bara står där på vägen, för att sen gå in igen. Grannarna måste ju undra vad tusan jag håller på med.
Aja, nån gång kommer jag få min hämnd.

Den bästa jag fick...
Blev extra sur, för den var jättegullig och kliade sig som en hund bakom örat, men då skulle kameran fokusera på stammen framför istället, så det blev inget. Typiskt som vanligt!

Ska om ett tag ta bussen in till stan och gå på kvällsöppet med... en massa människor. Beatrice och Liuyi såklart, men också Sara C, Johanna, och senare mamma. Kommer förmodligen bli någon fler också. Nästan alla i klassen, som inte har träning, ska gå, så...

Nu får jag väl ta och göra lite teknik och sen laga middag innan jag far. Eller snarare värma. 
Blir köttfärspaj, för den behövs ätas upp, och det är ju dessutom så himla gott :)
Hejsvejs ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar