CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 3 november 2011

Dag 20 :)

Jaa. Kanske borde omformulera frågan till "vad får mig inte att gråta".
Känns som om jag är väldigt blödig, även om jag gör allt vad jag kan för att inte gråta.

En sorglig film eller bok.
När jag tänker på något ledsamt.
När jag blir rörd.
Började till exempel gråta när jag läste Beatrices inlägg om mig och Liuyi. Och då menar jag krokodiltårar ;)
Jag kan börja gråta för det mesta.
Men inte så mycket för att jag gör illa mig, vad jag kan komma på åtminstone. Det brukar inte vara nåt att gråta för.

Så ingen kan komma och påstå att jag är en känslokall person iaf.
Jag försöker bara inte visa att jag har känslor, men nog finns dom där, "deep down inside" ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar