CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 1 november 2011

Umeå city is like no other city...

Eller det kanske den är, vad vet jag.
Huvudsaker är iaf att jag varit på stan idag med Beatrice och Liuyi, och att jag faktiskt hittade kläder! :O

Än en gång värdelösa bilder, men man ser på't ungefär. Hade förmodligen inte ens testat den här om det inte varit för de där underliga typerna jag var med (^^). Ärmarna är lite genomskinliga och så är det en öppning i ryggen.

Den här hittade jag däremot helt själv :) I virkat eller spets, så man bör ju ha något under. Kanske ska nämna att båda ser bättre ut på, som med de flesta plagg.



I övrigt köpte jag också en hårgrej som ska göra det lätt att göra en knut, och godisarna i dag 25-inlägget :)


Har fortsatt lite med alfapet, och Beatrice gjorde en bräda till Liuyi:


Klicka på bilden för att se bättre. Den här handlar alltså helt om Muse,
eftersom det är det enda på Liuyis hjärna
(eller kanske man bara skulle säga i hennes huvud...)
Jag hittade på det där med Q:et, eftersom det inte fanns nåt sånt i spelet sen tidigare, och kom även fram till att det måste vara värt oändligt med poäng om man lyckas använda det,
dvs, man har automatiskt vunnit.
Resten kan jag inte ta åt mig äran för dock,
det var helt Beatrices verk :D


Och idag åkte hon hem. Lite ledsamt, men, men. Får försöka vara med henne på söndag istället.
Och imorgon åker pappa och Cim hem, lämnar mig ensam kvar.
Men det gör inte så mycket. Har fortfarande en del att göra, bland annat ta med kameran ut och fota. Bäst bara för vädret att det är klokt nog att vara soligt, annars...
Men det första  jag har bestämt mig för att göra imorgon är att bli ett russin i badkaret (måste ju utnyttja det när det finns ett till hands), och sen har jag lovat Emelie att göra makroner. Blir antingen hallon eller citron, eller kanske både och :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar