CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 13 november 2011

Where's my Mommy?!?

Vilket parallelt universum har jag hamnat i, och framför allt:

VAD HAR HÄNT MED MIN MAMMA!?!

Hon lyssnade just, innan hon gick ner för att sova,
på Bruno Mars (!).
Av sig själv!
Men jag undrar om det inte har med den alternativa musikvideon jag visade henne för ganska länge sen, den med Leonard Nimoy...

Hursomhelst, det känns väldigt creepy.
Får se om hon har två huvuden eller något annat läskigt imorgon bitti...

2 kommentarer:

Morsfaster

And where´s Bea? Long time, no see.

Bea

Aa, jag vet. Men antingen har jag inte haft tid, lust, humör eller något bra att skriva om, så det har inte blivit nåt. Men förmodligen efter jul kommer jag ha fått skrivlusten tillbaka :)

Skicka en kommentar