CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 15 mars 2011

En tisdag :)

Jaha... Det har väl hänt ganska mycket idag egentligen.
På skolan fick vi dissikera på NO:n :) Tyckte bäst om när de andra blåste upp lungan ^^  Men Liuyi va' inte med, utan spelade piano på Kulturens hus, så jag fick umgås med Sara C halva dagen... 
Sen kommer jag hem, och efter ca trekvart ringer Liuyi och undrar om jag vill äta dumplings hos henne, vilket jag förstås svarade ja till :)Vi hjälpte till att göra dem, och då fick jag veta att det är små kinesiska knyten med en massa gott inuti :D Och när mamma hämtade mig for vi till Kvantum, där vi bland annat köpte Ben & Jerrys Strawberry cheesecake <3 Men tyvärr hinner jag inte äta nåt nu, för jag måste både ner och duscha, och sen lära mig hjärtats alla delar och annat som rör blodomloppet :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar