CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 29 mars 2011

I know, I know...

Det var ju ett tag sen jag gjorde något inlägg (men får jag påpeka att jag inte är den enda).

Så... vad har då hänt under veckan?
Tja, har fortfarande ont i ryggen, fast det är inte så farligt, mamma gjorde klart min uggletröja i helgen(kommer kanske bild på den imorgon, är för sent för att jag ska orka göra det nu), haft på mig den idag :) Var på utvecklingssamtal igår, fick veta att jag iaf slipper arbeta bakom spisen på Max livet ut :) När vi var klara på skolan var både jag, pappa och Cim väldigt hungriga, och beslöt att vi skulle äta pizza eller liknande, men fick istället bara lära oss att de flesta såna restauranger har stängt på måndagar :(
Justja, var ju på partaj i fredags :) Liuyi blev väldigt glad för de "blåa Conversen" hon fick av oss (mig, Beatrice, Moa, Linnea, Emma och Sara C). Hon fick även en hemmagjord ram, hemmabakade muffins, och inte speciellt hemmagjorda rosa spetsstringtrosor av Emma. Hon hade skrivit på paketet att hon behövde ett par såna nu när hon är byxmyndig :) Stackarn öppnade paketen på sin mammas restaurang, och GUD vad hon rodnade ^^ Iaf började vi med att äta på restaurangen, Diamant, bakom statoil i stan, vid parken (passar på att lägga in lite reklam ;D). Därefter åkte vi till bowlinghallen på Tuna. Det var ganska kul, för allt som var vitt lyste, och Alex hade på sig helvitt, så hela han lyste ^^ Jag var lite pissed of när vi spelade, för det gick jättebra för alla andra, men skit för mig. Det berodde mest på att jag inte kunde hålla i kloten ordentligt, eftersom mina händer är så svettiga (jag vet, det låter som om jag skyller ifrån mig, men var faktiskt så :C really sad face)! Mot slutet använde jag ett lite lättare klot som blev lättare att hålla i, för det var räfflat i hålen, och då gjorde jag äntligen en strike, så jag kunde gå därifrån utan att de andra behövde släpa ut mig :) Sen åkte vi hem till Liuyi, där vi såg på film och åt godis ^^ Först Paranormal activity 2 och sen The social network, filmen om facebook. Ingen av filmerna var speciellt bra enligt min åsikt. I den andra ville jag bara slå alla, förutom Eduardo, facebooks skapares fd bästa vän, han var helt okej :) Hade Wilma i helgen. Hon var lika söt och olydig som vanligt.
Nu idag var jag på stan med bästisarna. Mådde tyvärr dåligt mest hela tiden, men det var ganska kul ändå. Beatrice köpte en bok (tror jag), och Liuyi skulle byta storlek skorna, fast det gick inte, och så köpte hon nånting som jag inte vet vad det var, och jag köpte ett par mjukisbyxor :( (förlåt alla mjukisbyxälskare, men jag klarar inte av att ha på mig dom). Testade även en klänning, Beatrice fota, fast jag är inte säker på om kommer lägga upp den eller inte. Iaf var det en beige axelbandslös spetsklänning med ett svart band. Som sagt mådde jag lite dåligt, och för att se om det skulle hjälpa köpte vi alla en milkshake (hehehe). Liuyi har lagt upp en bild, även om det kanske inte är något speciellt att klicka vidare till. När jag kom hem upptäckte jag för sjuttioelfte dagen i rad att det inte låg någon ritplatta i brevlådan. Börjar bli lite frustrerad, för JAG VILL HA MIN RITPLATTA NU! 
Wow, långt inlägg, hoppas ingen kände sig tvingad att läsa...
Aja, nu måste jag gå ner och duscha, lägger kanske in Picture of the day imorgon. (Bilder för typ en vecka...) 

Bye Bye

0 kommentarer:

Skicka en kommentar