CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 30 mars 2011

My mittens!

Ja, vad har egentligen hänt idag?
Inte mycket av betydelse egentligen. Hade det lite stressigt på morgonen för kvart över åtta skulle vi vara på Hertsö badhus och bada (nähä, det är ju inte alls det man gör på badhus!?!). Men som tur var  fick jag skjuts av mamma och slapp stressa :) 
Värre var det när vi skulle därifrån. Fick springa till bussen, och det var som att springa i gelé ska ni veta, för vi hade tidigare trampat vatten i tre minuter. Det var jobbigt, men bra motion ^^ 
Men nu till rubriken; vi hade ju som sagt bråttom, och i all stress lyckades jag glömma mina randiga vantar på badhuset :( Får väl be Cim kolla efter dom när han är där med skolan...
Borde egentligen göra lite läxa, men jag är för trött, och lite småsur också. Varför, kan man ju då undra. Jo därför att MIN RITPLATTA HAR FORTFARANDE INTE KOMMIT!!! Blir lite irriterad på den dära skittidningen som jag skulle få den ifrån...
Iaf, därför sitter jag här och lyssnar på musik istället för att träna till Franskaprovet. Men jag lovar, jag kommer att göra det snart, det är inte så mycket nya eller svåra grejer ;)

Tänkte köra en Liuyi här, och lägga in en musikvideo. Är inte helt säker på varför just den här, kanske bara för att jag älskar filmen den är gjord till, man märker vilken 21 sekunder in i videon, och för att jag tycker den passar :)  Lyssna och njut (typ)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar