CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 31 mars 2011

Oh No!

Det känns så...konstigt.
Och nej, det är inget hemskt, tja, möjligen för min framtida plånbok förstås.
Det är nämligen så att jag tror att jag kommer bli ett märkesfreak. Har börjat kolla lite på avslutningskläder (jag vet det är långt kvar tills dess, men tiden går fortare än man kan tro, och det är bra att vara ute i god tid), och jag insåg att jag är helt förälskad i nästan alla Betsey Johnson kläder, och det kommer säkert bli värre! 
Iaf några jag har kollat in är denna Bam Bam klänning, detta snygga halsband, den här coola baddräkten, prickiga trollsländeörhängen, och, fast de inte är från Betsey, den här söta klänningen och denna Tulip short skirt från Vero moda (fast den är inte så kort) ;) Tror jag ska köpa den sistnämnda, men är inte säker... Kollade även på plånböcker, och hittade supersöta cupcakesplånböcker från H&M, men de var från i julas :(


Blev så glad igår, för jag och mamma var och handlade, och då upttäckte jag att Carte d'or har en mintchokladglass ^^ <3 
Vi köpte två förpackningar, men den ena tog typ slut samma kväll, eftersom Ita och Staffan var och hälsade på (inte för att de åt mycket, utan för att vi var många) :)


Insåg en grej jag skulle kunna tänka mig att göra. Beatrice och Liuyi har tjatat om att gå på en Muse konsert, men jag har varit lite skeptisk. Men så idag hörde jag att Linkin Park ska till Ericsson Globe den 16e juni. Inte för att jag skulle gå, men det skulle säkert vara kul, utom när de kör sina skriklåtar... 


Och justja, RITPLATTAN HAR INTE KOMMIT IDAG HELLER!!! BLIR SÅÅÅÅ SUUUUUR!!!!!!!


Hade tänkt skriva mer, men jag måste verkligen göra franska nu. Dessutom vill jag inte vara i vardagsrummet när pappa och Cim tittar på hockey, för det verkar gå bättre för Skellefteå än for oss :( / :) 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar