CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 8 mars 2011

Stan, Alienkompis och... något udda bilder av familj och vänner...

Jaha...
Var på stan idag med bästa kompisarna :) Köpte Tre nagellack på Parelle (hade presentkort, annars hade jag inte köpt några) och två body lotions + en liten showergel på The Body Shop, 
luktar jätte gott :) Något som var helt otroligt var att av oss tre - alltså mig, Beatrice och Liuyi - så var det Liuyi som köpte mest grejer :O (Liuyi. blogg.se)

Inte direkt en fin bild, men jag tog den nyss med mobilen, iaf, den höga är en body lotion med "drömlukt", de röda är bodylotion och showergel med jordgubb, och nagellacken, brunt, ljusrosa och silverglitter, de två första är krackelerings...


Bara för att, så lägger jag in några fina bilder från min mobil när jag ändå håller på ^_^

Min fina nästan SmurfPappa <3

Min jättevackra mamma ^^ <3

En till bild på pappa, på den tiden 
han hade gått upp några kilon ;)

Beatrice så som hon inte vill att någon ska få se henne :D

Måste därför bara lägga till en bild där hon ser ut som hon ska, om än lite drogad :) <3

Kan ju inte ha en bild på Beatrice utan att ta med
en på Liuyi också <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar