CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 17 mars 2011

Utedag

Okej, jag vet, jag är sååå duktig på att komma på rubriker...
Som sagt har jag varit ute större delen av dagen. 09.50 var det sagt att vi skulle vara på Ormberget, så jag fick sovmorgon ^^ Tyvärr räknade jag lite fel på tiden, så jag blev tvungen att tokstressa de sista 20 minuterna. Men jag var iaf klar när Beatrice och co kom :) Hade inte på mig täckbyxor :(, men jag frös egentligen bara om tårna och fingrarna... Liuyi och Sara kom ungefär en halvtimme försent, men när de väl var där åkte vi madrass och stjärtlapp, satt i värmestugan ett tag, och åkte lite till. En gång när vi stod allihop längst ner i backen kom från ingenstans två killar (Timmy och Henrik, tror jag) på madrass och körde på mig rätt bakifrån i hög fart >:( De ropade inte ens till förvarning! Blev rätt förbannad. Men sen när jag åkte på Amandas stjärtlapp var det jag som råkade köra på Sara C ^^ Men hon gjorde typ inte illa sig, så vi skrattade istället åt det :D 14.00 fick vi åka hem. Självklart, lat som jag är, satte jag mig vid datorn och åt upp lite till av min matsäck, funderar nu på att gå och äta lite Ben & Jerry's och skriva tackbrev till Auli (för ugglan <3), innan jag ska ner och duscha :)

Men först, några bilder:

 Haha, jag älskar den här bilden, 
 hennes mössa var inte så bra ^^

Min enda bild på Johanna
Amanda som åker förbi Beatrices mössa :)

Jag fotade inte så mycket med min kamera, bara typ 10 bilder, men både Beatrice och Liuyi har lagt in några. Liuyi.blogg.se och Beatrice.blogg.sedenna :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar