CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 30 oktober 2011

As usual...

Jaa, det tog inte lång tid innan jag bröt 30 dagar.
Men jag hade inte riktigt tid på fredagen, och igår var datorn ockuperad (?) hela dagen. Går iiiinte att gissa av vem.

Men iaf, for ca halv nio igår, vilket innebar att gå upp ganska tidigt, kom fram ungefär tolv.

Och jo just ja. Skrev ju att Beatrice inte kunde följa med, eftersom hon skulle flytta.
Visade sig att hon kunde det iallafall. Hon måste bara åka hem en dag tidigare än vad som var tänkt, dvs på tisdag.

Så, på kvällen gjorde jag och Beatrice en pumpa:

Blev riktigt nöjd, med tanke på att det bara var min andra pumpa, och Beatrices första :o


Och spelade lite alfapet mot farmor. Jag fick den enda överlägsna segern :D



("w" fanns inte...)





Och idag var vi till faster och åt god mat, och innan det gick vi ut och skulle kolla vad bävern gjort i närheten, fast jag och Beatrice var mest intresserade av att fota Izze (glömde att han stavade med "z", fram tills jag läste på facebook för någon minut sen).
Efter att ha gormat och svurit åt kameran i säkert 25 minuter fick jag till inställningarna och kunde ta några helt ok biler, men det var fortfarande lite kornigt. Kommer förhoppningsvis lägga ut dom, men innan jag gör det vill jag ta dom genom mammas dator, så det får bli kanske på lördag...

Imorgon planerar vi att fara till Forslunda och hälsa på, se vad som är sig likt och vad som inte är det. Kanske kommer hinna med att gå på stan, men med tanke på hur vi är blir det förmodligen inte något sånt.

:D




0 kommentarer:

Skicka en kommentar