CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 28 oktober 2011

Soon...

Wiiiiiiiiii!!!
Nej Bea, inte Wii. Lov!
(Förlåt, internt skämt ^^)

Men alltså; snart är det lov :D
Själv kommer jag dra till Umeå med Pappa, Cim och Liuyi.
Tyvärr kan inte Beatrice följa med, eftersom hon ska flytta, och måste hjälpa till att bära och packa, men jag ska hälsa åt henne på Forslunda. Förutom det hade jag tänkt göra en halloweenpumpa och gå på stan. Sen antar jag att Cim kan få bestämma. Blir säkert att fara och bada eller någonting sånt. Och så vill jag självklart fara och hälsa på faster med familj.

Så det enda som står mellan mig och lovet är just nu en sista skoldag.
Men jag börjar 10.25, eftersom jag inte är i första slöjdgruppen, med mentorstid och livskunskap
(= mentorerna ger oss information, vi pratar om olika ämnen i grupper osv, så ingen riktig lektion egentligen), kort svenska där vi typ bara ska göra
1, X, 2 om vad som hänt i veckan. Sen lunch, med stor håltimma, eftersom andra svenskan går bort, och, har jag tur slipper jag slöjden i sluten av dagen, eftersom håltimmen inte är någonting värt om jag ska måsta sitta och göra inget alls fram till 14.20 (mer än två timmar), och jag kan ju faktiskt sitta hemma och sticka.
Men Monika är stenhård, så i får väl se...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar