CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 27 oktober 2011

Dag 27 :)

Min humor

...är skitdålig ^^

Har alltid haft dålig humor, något som andra har påpekat ett antal gånger.
Ett exempel är jag inte kan höra ordet serialkiller utan att börja skratta.
Det är ju i sig ett ganska seriöst ord, men det låter precis som cerealkiller när man säger det, och jag tycker det är extra roligt på grund av då min humor, men så har jag också sett Sagan om Ändringen, den bästa parodin som gjorts :D

Gandalf: "Vad hände med frukostflingan som glömdes bort?"
Gimli: "Hehe, han dog."
Gandalf: "M-m."
Frodo: "NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!"
Gandalf: "Joo."

Eftersom originalversionerna inte verkar finnas på youtube kan jag tyvärr bara länka, men det borde gå lika bra ändå :)

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4 (Med flingan <3)
Del 5
Del 6 1/2
Del 6 2/2
Del 7

Tyvärr kunde jag inte hitta fortsättningen :(
Om nån gör det kanske han/hon kan skriva vart i en kommentar.

^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar