CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 2 oktober 2011

Knasiga människor...

Sitter här och gör teknik. Igen. Men snart är jag klar, hoppas jag :)

Just nu skriver jag om elvispen (vad annat ska en bakare göra?) ;)
En av punkterna man måste skriva om är hur uppfinningen kom till, och då sökte jag självklart på google, varpå det kommer upp en massa alternativ.
Klickar på första bästa, som är 118 100.
Där står det en massa frågor och svar gällande elvispar.
Läser snabbt igenom den första, där nån undrar om man måste använda elvisp för att vispa grädde, men fortsätter eftersom det inte är vad jag ville veta.
Kommer då till det andra, som lyder:

Fråga: Vad är en flygande elvisp?

Svar: En flygande elvisp är en elvisp som har muterat fram vingar och kan flyga fram och tillbaka. Den kan även vispa själv utan assistans då den kan hålla sig själv upprätt tack vare dess vingar. Ha en bra dag!

Var det bara jag som tyckte det där lät skumt eller?
Då vet man iaf att man inte ska lita på dom :)

Nä, nu måste jag fortsätta med tekniken.

Herrå ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar