CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 23 oktober 2011

Ingen fisk mot strömmen här inte!

Jaa, eftersom båda mina polare ska göra det antar att jag också ska det. Som rubriken förklarar.

Alltså; 30 dagar

Dag 30 – Mitt första husdjur
Dag 29 – Mitt motto
Dag 28 – Min bästis/bästisar
Dag 27 – Min humor
Dag 26 – Mitt favoritplagg
Dag 25 – Mina favoritgodisar
Dag 24 – Innan jag dör vill jag...
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 22 – Vad som får mig att må bättre.
Dag 21 – Mitt favorit minne
Dag 20 – Något som alltid får mig att gråta
Dag 19 – På mitt skrivbord
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 17 – Det här är min favoritplats
Dag 16 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 15 – Det här är jag beroende av
Dag 14 – Mina tankar
Dag 13 – Min favorit ägodel
Dag 12 – 10 saker ni kanske inte visste
Dag 11 – Ett väldigt gammalt foto
Dag 10 – Mina intressen.
Dag 9 – Något jag ritat
Dag 8 – En bild på mig och mina polare
Dag 7 – Varför jag började blogga
Dag 6 – Ett 1 år gammalt foto och ett nytaget
Dag 5 – Vart jag vill resa
Dag 4 – Det här ångrar jag.
Dag 3 – En låt jag gillar
Dag 2 – Saker som irriterar mig
Dag 1 – Mitt värsta minne

Den här tog jag från Beatrice, men för att blanda lite gör jag som Liuyi gjort, börjar från 30. Fast eftersom det kändes som att frågorna blev i konstig ordning då bytte jag bara siffrorna.
Nu är det inte heller säkert att jag kommer skriva varje dag, läxorna kommer ju snart, dessutom kanske jag inte ens kommer kunna svaret till vissa av dom. Får väl komma på egna då :)

Som Beatrice antar jag att jag börjar imorgon. Nu tänkte jag försöka rita lite. Blev ispirerad igår när jag hittade en superduktig snubbe på deviantart.com. Sök på Princekido. Men det kanske bara är jag som tycker att han är bra, finns väl många som gör liknande, men, men. Ett OBS är att han är fransk...

För att få vågen att väga lika antar jag att jag kör en Liuyi och lägger in en låt också. Just själva låten är inte så speciell egentligen, och delvis enformig, men lyssnar man på texten är den riktigt bra, och den beskriver i stort sett hur jag känner mig :)

Någon som kan gissa vilken min favorit elefant var? Fast ska jag vara ärlig hade jag ingen, men man kan ju alltid anta utifall att ;)

Aja, blir att göra sig iordning för sängen istället. Mamma tjatar:
"Men har du inte gåt och lagt dig än?!" Suck...
Och jag har fortfarande en massa jag lovat att göra; lägga in typ tusen bilder, skriva brev till Alva (!), och mycket mer.

Hursomhelst, godnatt allesammans :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar