CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 24 oktober 2011

OMG! What is this?!?

:O

Nej, jag bara skojjar :)
Kände att det behövdes lite ombyte. Kommer kanske byta tillbaka till ugglorna om ett tag, men för tillfället får det här duga :)

Men samtidigt känns den lite missvisande. Som om jag stod och bakade dagarna i ända. Och det gör jag defenitivt inte, även om jag gärna skulle. Förbaskade skola!
Och imorgon ska vi till gymnasiet och hälsa på. Är kluven inför valet, som ska göras inom typ fyra månader. Vill jag riskera att kanske inte få ett jobb, och gå restaurang- och livsmedelsprogrammet med bageri- och konditoriinriktning? Eller ta det säkra före det osäkra och gå naturvetenskap?
Aja, får klura vidare på den...

P.s. Är det någon annan sida eller blogg jag bör lägga till i vänsterspalten är det bara att kommentera. Tog de fyra jag kunde komma på för tillfället, och några fler finns att hitta på Liuyi's blogg :)

Hejdå ^^

1 kommentarer:

Morsfaster A

Vad kul att vara med på din blogglista! Det var en överraskning!

Skicka en kommentar