CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 14 oktober 2011

OBS! Deprimerande inlägg!

Känner mig inte på så bra humör idag. Kanske märks på rubriken...
Men vi har haft prov i SO och engelskauppsats.
Jag har varit så duktig och fått MVG på båda inlämnngsuppgifterna i SO:n, och nu när vi har ett prov så går det skit. Inte för att jag inte kunde, utan för att tiden inte räckte till. Och engelskaläraren är besviken för att jag inte hann klart med uppsatsen heller. Och jag kan INTE få VG i engelska, nu när det spelar roll, och ha fått MVG på allt det innan. Och matten fattar jag inte ett skit av! 
Men jag blev iaf lite gladare på idrotten. Man fick välja mellan att spela fotboll eller gå med stavar, och jag tog stavar tillsammans med Liuyi och Sara C. Vi gick inte så långt, för jag fick syn på två svanar vid en liten sjö, så vi stannade och tittade på dom och pratade istället. 

Aja, jag ska sluta klaga... Finns jättemycket kvar att skriva om, men jag känner att jag inte orkar...

Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar